KLANTEN

8 februari 2014
Tempo Team klant

Tempo-Team

Red Race in Sales Voor het verbeteren van haar kwalitatieve en kwantitatieve commerciële resultaten zette Tempo-Team in op een performance interventie voor haar sales-intercedenten. Met […]
22 februari 2012
Vitens logo

Vitens

Bedrijfsacademie Hoe richt je een bedrijfsacademie in die waarde toevoegt aan de organisatie? Waar richt een bedrijfsacademie zich op? Wat doe je zelf, wat leg […]
20 februari 2012
Randstad

Randstad

Opdracht 1: Commercieel resultaat Voor Randstad is het ontwikkelen van de sales performance van haar intercedenten letterlijk van levensbelang. Omdat er geen vooropleiding tot intercedent […]
4 oktober 2002
Windesheim klant

Hogeschool Windesheim

De Hogeschool Windesheim wil zich meer en blijvend profileren op de 3 O’s: Onderwijs, Ondernemen en Onderzoek. Bij docenten riep dit praktische vragen op zoals: […]
4 oktober 2002
pon

Pon

Sterker verkoopteam met coaching on the job Tegenvallende resultaten met betrekking tot het behalen van verkoopdoelstellingen waren voor Pon aanleiding om het ‘Sales-acceleration’ programma voor […]
4 oktober 2002
kwintet klant

Kwintes

Basistraining goede zorg ‘Ontwikkel een basistraining ‘Goede zorg’ die medewerkers helpt om vanuit de Kwintesvisie te begeleiden (vanuit de principes van het nieuwe leren/informeel leren).’  Onze […]
4 oktober 2002
Edufarma klant

Stichting Edufarma

Co-creëren voor een optimaal resultaat De opleiding tot Farmaceutisch Technicus biedt theoretische vakkennis aan die vereist is voor de industriële bereiding van geneesmiddelen. De opleiding […]
8 februari 2002
Min szw klant

Ministerie van SZW

Leerkringen in het kader van het leiderschapsprogramma Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft recent haar visie en kernwaarden bijgesteld. Door een gezamenlijke leersituatie voor […]