
- Hoe realiseren we een betere performance op de werkvloer?
- Hoe is van de werkplek een leerplek te maken?
- Hoe zorgen we dat betere performance op de werkvloer ook een plek krijgt in onze visie en aanpak?

Wij zoeken samen met u een antwoord op bovenstaande vragen. Als uitgangspunt hanteren we het 70:20:10-model van Charles Jennings. Binnen dit model gaat het om de ideale mix van leeroplossingen.
De werkplek als krachtigste leeromgeving
Een betere performance is zichtbaar in de dagelijkse werkpraktijk. Op de werkplek moet dus ook de toegevoegde waarde van onze leeroplossingen zichtbaar zijn. Dit uitgangspunt is onze basis voor het ontwerpen en ontwikkelen van leer- en ontwikkeltrajecten. Zo ondersteunen we het leren op de werkplek met verschillende vormen van performance support (denk hierbij aan job aids, apps of een digitaal leerplatform). We begeleiden en coachen op of zo dicht mogelijk bij de werkplek. Waar het kan, stimuleren we informeel leren, omdat mensen vooral leren als ze met elkaar in het hier en nu samenwerken en doen, ervaren, direct toepassen, herhalen, elkaar feedback geven en opgedane kennis en ervaring delen. We streven in onze opdrachten altijd naar de ideale 70:20:10 mix van leeroplossingen, samen de 100%.
Samenwerken met Tulser
Tulser richt zich op eigentijdse business- en taakondersteuning door middel van micro-learning, e-learning en performance support. Het combineren van de specialiteiten van beide organisaties leidt tot business impact, en door zowel online- als offline ondersteuning realiseren we optimale support.
Ook interessant
Wij adviseren u graag over 70:20:10