Femke Kint

Femke-Kint

Femke Kint

Marketing Communicatie Adviseur

0346 217000


‘Strive not to be a success, but rather to be of value.'

Einstein

In mijn rol als Marcomprofessional wil ik altijd de kern van de boodschap scherp weg zetten. Het blijft een uitdaging om de boodschap goed over te brengen. Wat is de kern van je boodschap? Hoe vertaal je deze? En welk communicatiemiddel zet je in? Communicatie is nodig om duidelijk te maken welke bijdrage je levert aan de groep die je dient. Ik ben ervan overtuigd dat een boodschap alleen goed overkomt als je de moeite neemt jouw klant te leren kennen. Door te luisteren naar de klant, weet jij welke bijdrage je moet leveren.

Creativiteit als pijler Communicatie is ook een beroep waarin creativiteit een belangrijke pijler is. Creativiteit behoud je door regelmatig nieuwe dingen te proberen. Zowel op de werkvloer als daar buiten. Nieuwe dingen hoeven helemaal niet groot te zijn. Stel eens voor om staand te vergaderen of ga eens lunchen met de collega die je niet zo goed kent, je staat verstelt van de ideeën die ontstaan uit deze twee simpele voorbeelden.

Naast pakkende tekst, hoort ook pakkend beeld. Hierin speelt mijn collega Mariska Ravesteyn een grote rol. Zij is o.a. verantwoordelijk voor onze vormgeving en de beelden bij onze uitingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *